Hoe kom je van je knie af?

Vocht in knie - Oorzaken en behandelingen - KNIEARTROSE

Ondersteuning, maar niet overdreven!

De tijd dat we 'ongemakkelijk' hoorden, is allang voorbij. Tegenwoordig wordt het eigenlijk als niet-ondersteunend beschouwd om te lang op een kniestoel te zitten. Het kan zijn dat u zich in een positie bevindt waarin u uw knie recht moet houden om uw laars op zijn plaats te houden. Geen hoeken of onnatuurlijk draaien meer. Denk aan een vliegtuig dat op een excentrieke manier moet zitten, niet een langwerpige vorm. Klik hier om te lezen over de juiste kniepositie en om u te helpen deze te krijgen.

Omdat er minimale ondersteuning is, is er ook een gebrek aan lichaamsondersteuning in zittende positie. In feite gaat u afzien van vitale lichaamselementen zoals uw nek en ruggengraat. zitten in een niet zo ondersteunende positie veroorzaakt problemen vanaf het begin zonder enige voorbereiding. Als je lichaamsondersteuning nodig hebt terwijl je in een vliegtuig zit, neem dan een armvol boeken in je hand en sta op zodra je de dingen voelt in je nieuwe positie. Geen palen om je aan vast te houden, voel je eigen ruggengraat en boek je over het bureau. Als je het gevoel hebt dat je met een raam aan de overkant moet staan ​​voor een briesje, kan het in je voordeel zijn om bijvoorbeeld een stuk te strekken. Ook moet je je kunnen uitstrekken, naar spullen op je bureau kunnen grijpen en deze niet weg kunnen laten glijden omdat je knie er niet is om tegenaan te duwen.

Kniebraces zijn ook een optie [http://www.knee-brace-review.com/] maar een die het probleem van een slechte houding niet oplost. Bretels zijn nuttig, maar ze kunnen ook uw ongemak wegnemen. Vergeet niet om ze uit te doen terwijl je zit (als je het aan hebt terwijl je achter je computer zit) en plaats ze waar je moet kijken om te lezen. Veel mensen vinden dat ze kunnen leven met het ongemak. Een beetje ongemak is prima, het is het algemene probleem dat dit misschien niet kan verdragen.

Uw fysieke welzijn moet van het grootste belang zijn. Oefening, voeding, slaap en een positieve kijk zijn wat je in je dagelijkse routine stopt om je te helpen gezond te worden en uiteindelijk sterk genoeg om je probleem te overwinnen. Sporten, goed eten en op tijd naar bed gaan, zal je ook helpen terwijl je het probleem accepteert.